Sidor

måndag 26 september 2011

Prinsesstårta


Får min sambo välja tårta blir det alltid prinsesstårta. Så även detta år. Och jag säger inte emot - prinsesstårta ÄR gott. Mycket gott! Dock hade han en liten tanke och föreslog ett lager maräng någonstans i tårtan. Sure thing - det kör vi på!


En vanlig prinsesstårta ska enligt mig vara ganska enkelt dekorerad, med en eller ett par rosor (som man alltid slåss om). Ville dock piffa till den en liten aning så jag la till ett litet hösttema och satte dit några flugsvampar också. Hade jag haft mer tid och ork hade resultatet säkert blivit lite mer kreativt men nu fick det bli så här och jag är nöjd. Framförallt var tårtan jättegod!! Alla dekorationer är gjorda i marsipan.


Grattis på 36 årsdagen älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar