Sidor

onsdag 6 mars 2013

One Direction


Fina Cajsa är som vilken 11-åring som helst - hon ÄLSKAR "One Direction". Kan förstå henne, de är ju ursöta hela bunten :o) Musiken vet jag knappt nåt om så jag sitter och lyssnar på Spotify just nu för att försöka skapa mig en egen uppfattning.

Cajsas mamma fixade favoriterna på ett oblat som hon beställde från Tårtdekoration.com. Perfekt. Kan tycka att bilden blev lite väl suddig men det är väl inte lättaste saken i världen att få ett skarpt foto på majsstärkelse...

Favoritfärgen för tillfället är lila och den enda smaken som betyder nåt i Cajsas värld är choklad. Choklad, choklad, choklad! Så det fick ju också vara med.


Chokladbottnar, chokladmousse och blandade bär för friskhetens skull. Spacklad med chokladsmörkräm och täckt och dekorerad med egengjord sockerpasta. Silverkulor från Dr Oetker.

När tårtan var klar och jag lagt mig för kvällen kom jag på massa idéer om hur jag ville gjort den istället. Men födelsedagsbarnet var verkligen nöjd och det är det allra viktigaste. När man senare på dagen får detta meddelandet på facebook kan man ju inte bli annat än glad.


GRATTIS BÄSTA CAJSA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar